Op deze pagina staat een overzicht van de verbeterprojecten welke ik in de afgelopen 16 jaar heb uitgevoerd. Dit geeft u een goede indruk van de eventueel mogelijke gelijksoortige verbetertrajecten binnen uw eigen bedrijf.
Inrichting
Continu Verbeteren
Inrichting Continu Verbeteren binnen Nationale Nederlanden Pensioen inclusief processen, rollen, taken, verantwoordelijkheden, opleidingen en communicatie.
Procesinrichting en borgen klantafspraken bij Front Office
Borgen gemaakte telefonische klantafspraken binnen de front en backoffice, inclusief rapportages en werkafspraken.
Herinrichten Klachten Proces
voor eindklanten
Herinrichting Klachtenproces. Verkorten van de doorlooptijd en bewerkingstijden. Werkafspraken met stakeholders van andere afdelingen.
Statusinformatie ontsluiten
voor eindklanten
Interne statusinformatie van interne bedrijfsprocessen ontsluiten voor de eindklanten. Bouw, communicatie en uitrol.
Herinrichting werkzaamheden
Case Managers.
Herinrichting werkwijze Case Managers. Terugdringen doorlooptijden en bewerkingstijden van het interne proces. Verlagen van de werkvoorraden.
Inrichting Centrale Verzendstraat voor Output
Centraliseren van verzending van output aan de eindklant. Niet bij 20 teams maar centraal bij 1 team. Terugdringen doorlooptijd, bewerkingstijd, kostenbesparing en hogere klanttevredenheid.
Implementatie Workflow Manager en Elektronisch Archief.
Vertalen wensen van de medewerkers naar Systeemwensen en bouw.
Business Implementatie inclusief opleiding, communicatie, nazorg en evaluatie binnen de Pensioenorganisatie van Nationale Nederlanden.
Implementatie Uniform Pensioen Overzicht.
Uitrol proces, werkzaamheden, opleiding, communicatie en verzending aan de eindklant van het Uniform Pensioen Overzicht binnen de Pensioenorganisatie van Nationale Nederlanden.
Inrichting Klachtenmanagement
Inrichten van klachtenproces inclusief taken, rollen en verantwoordelijkheden binnen de Pensioenorganisatie van Nationale Nederlanden Pensioen